LeendertenMarien.reismee.nl

Sponsors

Beste lezer,

Zoals u inmiddels weet of zoals u uit de blogs heeft kunnen opmaken hebben we veel plannen die we willen uitvoeren in Oeganda. Voor veel van deze projecten is geld nodig om ze tot een goed einde te kunnen brengen. Het was voor ons niet mogelijk om dit geld allemaal zelf op tafel te leggen. Daarom hebben wij in de maanden voorafgaand aan ons vertrek verschillende bedrijven benaderd met de vraag of zij ons zouden willen steunen door middel van een financiele bijdrage. De respons was voor ons overweldigend. We kregen zelden nul op ons rekest. Door middel van varierende geldbedragen hebben we een mooi eindbedrag kunnen verzamelen. Met dit bedrag kunnen we veel projecten, waarin we u de komende weken hopen mee te nemen, ondersteunen door het geld in te zetten om benodigde materialen aan te schaffen. Zonder deze bijdragen hadden we de bevolking van Nkokonjeru een stuk minder kunnen helpen. We willen in dit bericht daarom onze dank uitspreken richting de bedrijven die ons hebben ondersteund.

We hebben ondersteuning gekregen van een dertigtal bedrijven. We willen hen graag, als tegenprestatie, een vermelding geven op deze weblog. Zoals u misschien al gezien heeft staan links naar websites van verschillende bedrijven in de kolom aan de zijkant van deze weblog vermeld. Niet alle bedrijven staan hiertussen, sommigen hebben namelijk nadrukkelijk aangegeven dat zij geen vermelding hoeven te hebben. Wij hebben in ieder geval ondersteuning ontvangen van onderstaande bedrijven:

- Anbecom - automatisering

- Bas Schouten – witgoedspecialist

- Bogaard grondwerken - dit bedrijf is gevestigd in Kerkwerve en kan u van dienst zijn bij alles wat met grondwerken te maken heeft.

-van Capelle bouwbedrijf - bouwbedrijf in Oosterland, al actief vanaf 1834. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en renovatie, loodsen en betonwerk

- DT van Noord tomaten - een 9 hectare tellende kas in Sirjansland waarin Briosso cocktailtomaten worden gekweekt.

- Handelskwekerij Lock - vetplanten kwekerij

- Huibert bos fotografie - als u op zoek bent naar een fotograaf voor een trouwerij, love shoot, portet fotos of een cursus fotografie kunt u terecht bij Huibert van den Bos.

- Kik ongedierte bestrijding - dit bedrijf is actief in Zuidwest- Nederland. Als u last heeft van ongedierte in of buiten het huis, bijvoorbeeld muizen, mieren of wespen kunt u hier terecht.

- Kok Makelaars - Capelle aan den IJssel en omstreken

- van Klinken afbouw - opgericht in 2001. Een bedrijf dat een diversiteit aan werkzaamheden kent. Van het maken van schuren, aanbouwen, het plaatsen van dakkapellen, badkamer- en keuken montages en het maken van meubels op maat.

- Marcel Knoop - Rijopleider voor auto, motor, bromfiets en aanhanger. Passie voor veilig verkeer, een STERK team en een slagingspercentage van 66-70% op 150 eerste auto examens! De succesformule: specialisatie in het begeleiden van mensen met faalangst, mensen met een beperking, ouderen en eigenlijk iedereen die bij een andere rijschool niet kan slagen, dit i.c.m. klantenservice en maatschappelijke betrokkenheid. Het team wil JOU laten SLAGEN!

- Mast Nederland - advies, personeelsbemiddeling, training en coaching in sociale zekerheid

- van der Meer - hierin zijn drie bedrijven vertegenwoordigt: van der Meer schilders, van der Meer autoschade en van der Meer reclameatelier. Elk gevestigd in het Zeeuwse Bruinisse.

- Middelwateringbouw

- Omoda - schoenenwinkel met 14 vestigingen en een online webshop. Hoofdvestiging bevindt zich in Zierikzee.

- Pelt Recycling (Ridderkerk) - uw oude metaal is geld waard

- Praktijk den Uijl – psychosociale hulpverlening

- Stouten fourage - een handels- en verpakkingsbedrijf in hooi, stro, kuilgras en ruwvoederis in Bruinisse. Actief in zowel Nederland als Europa.

- Tuincentrum van der Spek

- Verhoef Dakramen

- Vliet metaalrecycling - bij dit bedrijf in Middelburg kunt u terecht voor vrijwel alle gebruikte materialen

- Vries en Verburg (gevestigd in Stolwijk)

Verder willen we basisschool de Wijngaard hartelijk bedanken voor hun hulp. De kinderen uit de klas van meester ten Voorde hebben meer dan 200 flessen verzameld! Hartelijk bedankt.

We willen deze bedrijven dus nogmaals hartelijk danken, naast alle mensen die ons op financiele of andere wijze hebben ondersteund bij het opzetten van dit vrijwilligerswerk.

Groeten,

M & LJ