LeendertenMarien.reismee.nl

Vertrek

Het is dan bijna zover! Na maanden van voorbereiding en wachten kan het avontuur in Oeganda beginnen. Morgen hopen we om kwart over vier te landen in Entebbe. Om daar te komen stappen we op het vliegtuigveld van Istanbul over. Kwart voor twaalf hopen we te vertrekken vanaf Schiphol.

Het pakken van de koffers en tassen was nog een aardige klus. Zoveel mogelijk meenemen maar niet over het maximum kilo’s heen gaan. Maar ook goed bedenken wat we zelf in ieder geval nodig hebben in de drie maanden. De rest van de ruimte hebben we gebruikt voor de materialen die we gekregen hebben de afgelopen tijd. U kunt dan vooral denken aan schoolspullen en EHBO-spullen.

Zoals al eerder vermeld zijn we overweldigd door de enorme vrijgevigheid van de mensen om ons heen. Zelfs de laatste dagen voor vertrek worden er nog spullen gegeven die we mee kunnen nemen naar Oeganda. Fijn om deze steun te ervaren.

Als we, bij leven en welzijn, dinsdag morgen aankomen in Entebbe worden we opgehaald door een medewerker van travel4change. Vanaf daar reizen we naar Kampala, waar we tot donderdag zullen verblijven. We hebben dan een introductiedag en een city tour door Kampala. Donderdag reizen we dan naar Nkokenjeru.

Bij dit verhaal hebben we een afbeelding toegevoegd. Daarop zijn de meeste sponsors te zien die financieel hebben bijgedragen aan dit project. Ook ziet u in de rechterkolom de links staan naar de bedrijven.

Jacques & Nel

Ha Marien & Leen, net jullie bericht gelezen. Reizen in gedachten met jullie mee. Hebben Pa & Ma gisteren opgevangen ;) :). Leuk dat jullie deze link hebben geopend. Bidden dat God jullie lessen wil leren, waar jullie je hele leven profijt van mogen hebben en dat Hij jullie daar tot zegen doet zijn. Hartelijke groeten en de hutspot moet je nog maar even tegoed houden.

Travel4Change